Процес управління скаргами/апеляціями

З метою забезпечення відкритості та довіри зацікавлених сторін Орган з сертифікації систем менеджменту Регістру (далі – ОС Регістру) гарантує належний розгляд скарг/апеляцій, ефективне реагування та вжиття відповідних заходів для їх вирішення відповідно до внутрішніх нормативних документів.

Скарга – це один з видів звернення клієнта, щодо незадоволеності рішень, дій або бездіяльності.

Апеляція – це оскарження рішення розгляду скарги.

Оформлена належним чином скарга з документами, що підтверджують обґрунтованість претензії, направляється на ім’я керівника ОС Регістру.

Скарги (висловлення незадоволеності) можуть мати (але невичерпно) такі причини:

  • невідповідності, допущені при виконанні послуги або оформленні документу, що видається;
  • недотримання вимог НД та законодавства при управлінні послугою або процесом;
  • недотримання Кодексу етики РУ.

ОС Регістру несе відповідальність за інформування скаржника про результати розгляду скарги та вжиті відповідні заходи.

У разі незгоди з рішенням уповноваженої особи ОС Регістру за результатом розгляду скарги зацікавлена сторона має право звернутися з апеляцією на таке рішення до Ради ОС

У разі незгоди з результатами розгляду апеляції зацікавлена сторона, згідно з діючим законодавством, має право подати скаргу на дії ОС Регістру до вищих інстанцій.

Схема процесу управління скаргами

Скаргу можна надіслати: на поштову адресу Регістру судноплавства України: вул. П. Сагайдачного, 10, м. Київ, 04070 або на електронну пошту   [email protected]  Докладніша інформація за телефоном 044-321-18-81 

Перейти до вмісту